אודותינו

רונן אלדר ומושיק זמיר הקימו את חברת "אלדר-זמיר" ב-2001 מתוך הבנה כי השיתוף ביניהם מביא הסתכלות שונה וייחודית על עולם הייעוץ הארגוני והייעוץ למנהלים. אנחנו משרתים את לקוחותינו בכל מקום בו העשייה העסקית והמקצועית של לקוחותינו פוגשת את עולם ההתנהגויות וההנעה. כשנשאלות השאלות "למה העובדים שלי מתנהגים כך?", "מה חסר לי כמנהל כדי להצליח יותר?", " מה משפיע על הלקוחות שלנו?", "מה אפשר לעשות עם האנשים שלנו כדי לפרוץ קדימה?" – לנו יש מה לתרום. זה המקום בו היכולת לעצב את ההתנהגויות משפיעה באופן ישיר על התפוקות וההישגים המקצועיים והעסקיים.

אנחנו מביאים את הידע והניסיון שגורם לדברים לקרות ולהשתנות, וחשוב מכך – גורמים לשינוי להתקבע, להתנהגויות להתמיד ולא לחזור לאחור. ארגז הכלים העשיר והיכולות הייעודיות שלנו מאפשרים לנו לראות תהליכים מזוויות שונות אשר לארגון קשה לראותם מזוויות אלה לבדו.

התפיסה הייחודית שלנו בעולם הממשק עם הלקוח, לוקחת את מושגי ה"שירות", ה"מכירות", "גביה", "שימור" למקומות חדשים ומביאה לתפוקות מיטביות. אנו פועלים לפי מודלים ייחודיים בתחום הניהול וההנעה, הממוקדים בתהליך ולא רק בתוצאה. ההנחה כי "אם נעשה את הדברים נכון התוצאות תגענה" מוכיחה את עצמה שוב ושוב. ניהול אינו רק יעדים, והסתכלות רחבה יותר על מושגי הניהול וההנעה מביאה לתוצאות פורצות דרך.

המשכיות ומקצועיות חרוטים על דגלנו ועל כן כלל עובדנו הם שכירים, וותיקים ומנוסים מאד. צוות העובדים הבוגר, המקצועי והמנוסה מאפשר לנו לשרת את לקוחותינו באופן מיטבי ולהביא להם כלים מתוקפים ומוצלחים.

ייעוץ ארגוני הוא המקצוע שלנו מעל 20 שנה, ויחד ב"אלדר-זמיר" מאז 2001. אנחנו מתייחסים אל המקצוע שלנו ברצינות ומשקיעים המון בללמוד, להתפתח ולהתמקצע מדי יום. אנחנו מחויבים לתוצאות ומבקשים להיות מדידים. כל הזמן.

אלדר-זמיר מביאה ייעוץ ארגוני אחר.